Diyelim ki web sitenize gelen ziyaretçilerin %99’u ilk gelişlerinde sitenizden alışveriş yapmadan ya da online satışınız yoksa, alışveriş kararı almadan ayrılma eğiliminde.…
e-posta pazarlama
Satışa dönüştürme oranları konusunda sosyal medya mı, arama motoru reklamları mı yoksa e-bültenler mi daha etkili derken, yapılan bir araştırma bu tartışmalara…
E-posta pazarlama yönetimine neden bu kadar değer verildiğini göstermek için, sizlerle ExactTarget tarafından yapılan bir araştırmanın sonuçlarını paylaşmak istiyorum.
Google geçtiğimiz yaz Gmail üzerinde yaptığı değişik ile promosyon e-postalarını farklı bir sekmede göstermeye başlamıştı. Her ne kadar ilk etapta şirketler bu…
Merhaba, Pinterest üzerinde karşılaştığım bir hesapta paylaşılan infografiği sizlerle paylaşmak istiyorum ancak öncelikle tetikleyici e-postaların ne demek olduğuyla başlayalım. Tetikleyici e-postalar tam…
E-ticaret şirketlerinin hala en sık kullandıkları pazarlama yöntemlerinden biri olsa da “neden hala e-posta pazarlama” diye soruyor olabilirsiniz. Bunun çeşitli nedenleri bulunuyor…
Geçtiğimiz on yıl içinde online pazarlama yöntemlerinde farklı bir çok değişiklik gerçekleşti. Önce arama motorları, banner reklamlar, e-posta pazarlaması, sosyal ağlar ve…
Çoğu genç e-mail kullanımını formal bulmakta ve genelde iş ortamında kullanıldığını düşünmekte. Twitter, Facebook, Google + ve birçok iletişim platformunun mevcut olduğu bu…