Herkese iyi seneler! Umarım 2019 yılı hepimiz için sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yol olur. Özellikle ülkemiz adına verimli bir yıl olması da en büyük temennilerimden.
eticaret uzmanı
Farkındayım başlık çok iddialı ama asıl amacım eğlenceli olması. Verebileceğim bilgileri de en uygun dilde paylaşmaya çalıştım. Açıkçası ben yazarken çok keyif…
E-ticarete giriş yapan pek çok firma hem acil nakit akışını sağlamak hem de internet üzerinden satış prikolojisini yakalamak için pazar yerleri de dediğimiz satış platformlarını tercih etmekte. Bu pazar yerlerinde genel çalışma yöntemi komisyon üzerine kurulu olmakla birlikte ek ücretler de talep ediliyor. Peki bu komisyon oranları ve ek ücretler ne kadar?
Amazon artık dünya genelinde herkesçe bilinen ve dünyanın en büyük şirketlerinden biri. Geçtiğimiz sene içerisinde yaptığı Türkiye açılımı ile ülkemizde de hizmet…
Online pazaryerleri konusunda daha önce 2 sitenin komisyon oranlarını paylaşmıştım. Benim ilk pazara girdiği günden beri beğendiğim N11 komisyon oranlarında sıra.
E-ticarete giriş yapan pek çok firma hem acil nakit akışını sağlamak hem de internet üzerinden satış yapma psikolojisine girebilmek için pazar yerleri…
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan yaptığı açıklamada, elektronik ticarette güven damgası uygulamasının başladığını söyledi. Bakan Pekcan ayrıca uygulama hakkında detaylı bilgiler de paylaştı.
Amazon Türkiye artık resmen hayatımızda. Bu herkesin malumu ancak halen aradığını bulamayan hatta Amazon için yetersiz olduğu düşüncesine sahip kişiler var. Açıkçası…
Ideasoft ve Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği, engellilerin iş gücüne katılımını artıracak bir e-ticaret projesine imza atıyor.
Yazı başlığı takip edebileceğiniz şeklinde ancak doğrusu sanırım, E-ticaret Hakkında Takip Ettiğim Siteler olmalı. Çünkü bu listede yer alan tüm siteler düzenli olarak…
E-ticaret sitelerinde reklam, promosyon ve koordinasyon gibi müşteri memnuniyetine etki eden unsurların yanında anlık müdahaleler de büyük bir önem teşkil etmektedir. Öyle ki…
- E-ticaretGoogle Adwordsİnternet Reklamcılığı
Google Adwords Reklamlarında E-ticaret Sitelerinin Tercihi Nasıl Olmalı?
Google Adwords dijital pazarlamanın lideri, bunu artık biliyoruz. Peki daha verimli kullandığınızda bu liderin sizin için çalışan bir platforma dönüşebileceğini biliyor muydunuz? Google…
Daha önce burada kategori sayfalarını örneklediğim yazının devamı niteliğinde bir de e-ticaret sitelerinde ürün sayfalarının nasıl olması gerektiğini anlatmaya çalışacağım.
E-ticaret artık pek çok firma ve kişi tarafından tercih edilen, hatta ana iş olarak görülen bir ticaret ağı haline geldi. Öyle ki pek çok satış yöntemi de bu süreçte ortaya çıktı. Bu yöntemlerden en çok tutulanı hiç kuşkusuz Dropshipping, yani halk arasındaki deyimiyle Stoksuz Satış.
E-ticaret sitelerinde her zaman önem verdiğim sayfaların başında kategori ve marka sayfaları gelir. Tüm reklam ve seo çalışmalarının özellikle bu sayfalara yapılmasını öneririm ki hem başarılı sonuçlar elde edilebilsin. Öte yandan internet kullanıcılarının da aramalarında çoğunlukla “ürün kategorisi”, “marka ürün kategorisi” ya da “marka ürün adı” şeklinde arama yaptığını bilmekteyiz.
- 1
- 2