Farkındayım başlık çok iddialı ama asıl amacım eğlenceli olması. Verebileceğim bilgileri de en uygun dilde paylaşmaya çalıştım. Açıkçası ben yazarken çok keyif…
eticaret danışmanlığı
E-ticarete giriş yapan pek çok firma hem acil nakit akışını sağlamak hem de internet üzerinden satış prikolojisini yakalamak için pazar yerleri de dediğimiz satış platformlarını tercih etmekte. Bu pazar yerlerinde genel çalışma yöntemi komisyon üzerine kurulu olmakla birlikte ek ücretler de talep ediliyor. Peki bu komisyon oranları ve ek ücretler ne kadar?
Amazon artık dünya genelinde herkesçe bilinen ve dünyanın en büyük şirketlerinden biri. Geçtiğimiz sene içerisinde yaptığı Türkiye açılımı ile ülkemizde de hizmet…
Online pazaryerleri konusunda daha önce 2 sitenin komisyon oranlarını paylaşmıştım. Benim ilk pazara girdiği günden beri beğendiğim N11 komisyon oranlarında sıra.
E-ticarete giriş yapan pek çok firma hem acil nakit akışını sağlamak hem de internet üzerinden satış yapma psikolojisine girebilmek için pazar yerleri…
Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan yaptığı açıklamada, elektronik ticarette güven damgası uygulamasının başladığını söyledi. Bakan Pekcan ayrıca uygulama hakkında detaylı bilgiler de paylaştı.
Amazon Türkiye artık resmen hayatımızda. Bu herkesin malumu ancak halen aradığını bulamayan hatta Amazon için yetersiz olduğu düşüncesine sahip kişiler var. Açıkçası…
Ideasoft ve Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği, engellilerin iş gücüne katılımını artıracak bir e-ticaret projesine imza atıyor.
Takip edenler bilir, daha önce burada 3 popüler paket e-ticaret yazılımı firmasını incelemiş ve fikirlerimi paylaşmıştım. Bu defa açık kaynak kodlu yazılımlar…
Bir e-ticaret sitesi kurulurken ilk adımlardan biri kuşkusuz altyapı tercihi olmaktadır. (Diğer adımlar arasında alan adı seçimi, sektör tercihleri sayılabilir) Tecrübeli olan,…
Yeni kurulan veya kurulum aşamasında olan işletme sahipleri şunu çok iyi bilir; yüksek işletme giderleri, işletmenin hızlı büyümesi karşısındaki en büyük engeldir.…
Araştırmalar e-ticaret sitelerinden alışveriş yapan müşterilerin %71‘inin alışverişini tamamlamadan sepeti terk ettiğini ortaya koyuyor. Peki müşteriler neden sepete ürün ekleyip satın alma yapmıyorlar?
950 e-ticaret sitesi üzerinde yapılan bir araştırmaya göre, ana sayfanın tasarımsal açıdan birkaç küçük dokunuşla mükemmele yakın bir görünüm ve işleyiş yakalamak…
Türkiye’de e-ticaret sitelerine yapılan her yüz ziyaretin 99’u sadece ziyaret olarak kalıyor. Ziyaretlerin satın almaya dönüşüm oranı ortalaması ise yüzde 1.18. Trafiğe odaklanmak bir çözüm olsa da her geçen gün yeni ziyaretçi kazanmanın maliyeti artıyor. Dönüşüm oranlarının artması için alternatif çözümler arayan e-ticaret siteleri için Insider‘ın Türkiye E-ticaret Ekosistemi, 2016 2. Çeyrek Raporu, e-ticaret sitelerinin satıştan önce ve satış süreçlerini nasıl daha verimli kullanabileceklerine yönelik tavsiyeler sunuyor.
Daha önceki bir yazımda kendim için yapılacaklar listesine ürün görsel tercihlerine dayalı bir not eklemiştim. Şimdi o notu detaylandırma zamanı. E-ticaret sitelerinde…
- 1
- 2