Eğer Google Adwords ile ilgileniyorsanız, Google Plus içeriklerini de, görüntülü reklam ağında yayınlayabileceğiniz birer reklam olarak düşünebilirsiniz. Paylaştığınız içerik ile kullanıcılar Google…
google adwords uzmanı
Google Adwords reklamlarında sadece hedeflenen anahtar kelimeler mi yoksa marka adı mı tercih edilmeli? Sanıyorum bu soru hemen hemen tüm reklamverenlerin aklını…
Eğer bir Google Adwords uzmanıysanız ya da Google Adwords reklamlarını yönetiyorsanız, bir süre sonra görüntülü reklam ağında yayınladığınız reklamların gereksiz yere tıklandığını…
Google ekibi bir video daha yayınladı. Bu videoda Google Adwords Yeniden Pazarlama kavramını öğreniyoruz. Google Adwords Yeniden Pazarlama kısaca sitenizi daha önce…
- E-ticaretGoogle Adwordsİnternet Reklamcılığı
Google Adwords Reklamlarında E-ticaret Sitelerinin Tercihi Nasıl Olmalı?
Google Adwords dijital pazarlamanın lideri, bunu artık biliyoruz. Peki daha verimli kullandığınızda bu liderin sizin için çalışan bir platforma dönüşebileceğini biliyor muydunuz? Google…
Malumunuz Google tarafından yayınlanan Adwords videolarını zaman buldukça yayınlıyorum. Faydalı olduğunu düşündüğüm ve resmi bir ağız tarafından hazırlanan bu videoda Google Adwords’ün…
AdWords hesabınızı adım adım nasıl oluşturacağınızı ve hemen reklam vermeye nasıl başlayacağınızı öğrenin. İlk reklamınızı nasıl oluşturacağınızı, anahtar kelimeleri nasıl seçeceğinizi ve…
Merhaba; Google Adwords ile reklam verirken kullandığımız anahtar kelime eşleme yöntemi ile çeşitlendirilebilir ya da sınır konulabilir. Şimdi bunları inceleyelim; Geniş eşleme:…
Aslında bu sorunun cevabı çok basit; paranızın boşa harcanmaması için, ancak bir Adwords uzmanı ile çalıştığınız sizi nelerin beklediğinin daha iyi anlaşılması için biraz detaylandırmakta fayda var sanırım.
İşletmenizle ilgili söylemek istediğiniz her şeyi birkaç kelimeye sığdırmak pek kolay değildir. İşe, reklamlarınızda neyi hedeflediğinizi düşünerek başlayın. Daha sonra, net, isabetli ve ilgi çekici (ve size çok fazla tıklama ve satış getirebilecek) bir reklam oluşturmak için bu makaledeki altı yönergeden yararlanın.
- Google AdwordsGoogle Analyticsİnternet Reklamcılığı
Google Analytics – AdWords Veri Farklılığı Neden Oluşur?
AdWords’teki tıklama sayısı ile Analytics’teki ziyaret sayısının uyuşmaması en çok karşılaşılan durumlardan biridir. Hangi durumlarda bu fark normal kabul edilir? Hangi durumlarda teknik bir sorundan şüphe etmelisiniz?
Google Adwords bildiğiniz gibi ülkemizde ve dünyada en büyük dijital reklam ağı. Öyle ki 6 ay kadar önce Google tarafından yapılan resmi açıklamaya göre aramaların %84’lük kısmı Adwords reklamlarına tıklanarak sonuçlanmakta.
Daha önce örnek dosyasını paylaştığım merchant center veri feed dosyasını kendiniz oluşturmak isteyebilirsiniz diye düşündüm. Bunun için aklınızda tutmanız gereken veri değerlerini paylaşmak istiyorum.
Eğer bir reklamverenseniz ve Google Adwords üzerinde reklamlarınız bulunuyorsa, minimum maliyetle maksimum reklamınızın dönmesini ve bundan maksimum verim almak istemeniz gayet normal.…
Reklamlarınız Google’da görünür. İnsanlar Google’da anahtar kelimelerinizden birini aradığında, reklamınız arama sonuçlarının yanında görünebilir. Böylece, zaten sizinle ilgilenen bir hedef kitleye reklam…