2013 yılında isim değişikliği ve büyük reklam çalışmaları ile birlikte hayatımıza giren N11, ilk senesinin sonuçlarını bizlerle bir infografik ile paylaştı.
9 aylık bu süreçte öne çıkan başlıklar şöyle;
7000’in üzerinde açılan mağaza, 6 milyon ürün ve 1 milyonun üzerinde üye.
Aylık 5 milyon tekil ve 50 milyon toplam ziyaret sayısı.
9 ayın sonunda 2,8 milyon adet ürün satışı gerçekleşen N11’de sepet ortalaması 414 TL.
240 milyon TL satış hacmine ulaşılırken devlete sağlanan kar yaklaşık olarak 4o milyon TL olarak açıklanmış.
Diğer bilgiler için infografiği inceleyebilirsiniz.
2 yorum
adamlar boşa büyümemiş arkasında olan dev yatırım.helal olsun valla.
Dev bir yatırım = dev bir proje 🙂