Google 2013 yılına ait reklamcılık istatistiklerini bir infografikle paylaştı. Online reklamcılık ekosistemini korumaya yönelik aldıkları önlemler sayesinde, hem reklam verenlerin, hem yayıncıların hem de tüketicilerin zarar görmesi engellenmiş olduklarını belirtmeme gerek yok sanırım.

İşte o “2013 Yılı Google Reklamcılık İstatistikleri”
– 350 milyon adet reklam politikalar gereği onaylanmadı.
– 270 bin reklam verenin hesabı tamamen kapatıldı.
– 200 bin yayıncı reklam verilmemesi anlamına gelen karalisteye alındı.
– 250 bin reklam yayıncısının hesabı (AdSense), Google politikalarını ihlal ettikleri için kapatıldı.
– İllegal ilaç satışı yapan sitelerin 2 milyondan fazla reklamı onaylanmadı. (haklı olarak)
– Zararlı yazılım bulunduran 400 bin site AdSense ağından çıkarıldı.

google-2013-reklamcilik-istatistikleri

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir