Şirketleri kendi internet sitelerinden takip etmek çoğu zaman sıkıcı geliyor, değil mi? Yaklaşık 1000 sosyal medya kullanıcısının katılmış olduğu bir anketin sonuçlarına göre katılımcıların yarısından fazlası (%52) şirketlerin Facebook sayfalarının internet sitelerinden daha ilgi çekici olduğunu düşünüyor. Ayrıca ankete göre %82 oranında, Facebook’un markalar ile iletişime geçmek için iyi bir yer olduğu görülüyor.
Sosyal medya kullanıcıları bu şekilde düşünürken bir işletme olarak Facebook sayfanız üzerinde bir takım “operasyona” ihtiyacınız olabilir. Yapılan düzenlemeler ile daha sağlıklı ve etkili bir iletişim kurabilirsiniz. İdeal bir takipçi kitlesi hazırda bekliyor!
7′den 70′e yaygınlaşan sosyal medya kullanımı da göz önünde tutulursa, bu infografik Facebook sayfanızın takipçileriniz ile bağlılığının güçlenmesi ve takipçi sayınızın artması adına bir takım ipuçları sunuyor.
Kısaca ipuçları şu şekilde:
Kapak fotoğrafı kullanın ve açıklamasında markanız ile ilgili önemli bir gelişmeyi not edin. Ayrıca profil fotoğrafı da kapak fotoğrafı ile birbirini tamamlamalı.
Kullanıcı verilerinizi reklam hedefleriniz için kullanın.
Durum güncellemelerini geliştirin. 70/20/10 kuralını uygulayın. Mesajların %70’i marka bilinirliğini oluşturmalı, %20’si diğer marka/kişilerin içerikleri, %10’u ise promosyonlardır.
Sosyal medya uzmanınız olmalı ve onu eğitmelisiniz. Ne yazıp, ne yazmayacağını iyi bilmeli.
Mesaj, bildirim, yorumlar ile ilgilenin. Takipçiler ile ilgilenmeniz samimiyetinizin göstergesidir. Potansiyel takipçilerinizi kazanamadan kaybetmemek için negatif tutum içinde olmayın.
Mobil erişilebilirlik sağlayın. Teknolojinin nimetlerinden yararlanın. Bknz QR Code…
“Hakkınızda” kısmını unutmayın, detaylar önemlidir.
Reklamları kullanın, bu sayede kullanıcıya daha hızlı ulaşabilirsiniz.
Kaynak: http://www.infopik.com/infografik/facebook-sayfaniz-nasil-daha-ilgi-cekici-olabilir