Türkiye’de e-ticaret sitelerine yapılan her yüz ziyaretin 99’u sadece ziyaret olarak kalıyor. Ziyaretlerin satın almaya dönüşüm oranı ortalaması ise yüzde 1.18. Trafiğe odaklanmak bir çözüm olsa da her geçen gün yeni ziyaretçi kazanmanın maliyeti artıyor. Dönüşüm oranlarının artması için alternatif çözümler arayan e-ticaret siteleri için Insider‘ın Türkiye E-ticaret Ekosistemi, 2016 2. Çeyrek Raporu, e-ticaret sitelerinin satıştan önce ve satış süreçlerini nasıl daha verimli kullanabileceklerine yönelik tavsiyeler sunuyor.
eticaret danışmanı
Daha önceki bir yazımda kendim için yapılacaklar listesine ürün görsel tercihlerine dayalı bir not eklemiştim. Şimdi o notu detaylandırma zamanı. E-ticaret sitelerinde…
Günümüzde artık önemli bir kitle internet üzerinden online alışveriş yapıyor ve ihtiyaçlarını internet üzerinden temin ediyor. Kimi zaman bu bir giyim ürünüyken…
Bir e-ticaret danışmanı ile çalışmanızın size ve e-ticaret sitenize pek çok katkısı olmaktadır. Bir kere eğer e-ticaret siteniz varsa ve beklentilerinizi henüz…
E-ticaret devleri büyük birer tekel olarak uluslararası e-ticaret pazarını kontrol ediyor. Ancak Amazon, eBay, Zappos, Wal-mart ve Alibaba gibi devler, sahip oldukları…
Tüketicilerin yaptıkları alışverişlerde daha bilinçli olmaları, markalarla olan ilişkilerini de etkilemeye başladı. Eskiden müşteri ilişkilerine çok fazla önem vermeyen ve müşteriye yardımcı…
İçinde bulunduğumuz hafta Dünya Gazetesi’nden Selenay Yağcı ile Instagram’da e-ticaret üzerine bir online ropörtaj gerçekleştirdik. Mail yolu sorularını ileten Selenay Yağcı’ya elimden…
- 1
- 2