E-ticaret sitelerinin ana hedefi her zaman daha fazla satış ve daha fazla kişiye ulaşım olmuştur. Zaten daha fazla kişiye ulaştığınızda daha fazla…
e-ticaret uzmanı
Yazı başlığı takip edebileceğiniz şeklinde ancak doğrusu sanırım, E-ticaret Hakkında Takip Ettiğim Siteler olmalı. Çünkü bu listede yer alan tüm siteler düzenli olarak…
E-ticaret sitelerinde reklam, promosyon ve koordinasyon gibi müşteri memnuniyetine etki eden unsurların yanında anlık müdahaleler de büyük bir önem teşkil etmektedir. Öyle ki…
- E-ticaretGoogle Adsİnternet Reklamcılığı
Google Adwords Reklamlarında E-ticaret Sitelerinin Tercihi Nasıl Olmalı?
Google Adwords dijital pazarlamanın lideri, bunu artık biliyoruz. Peki daha verimli kullandığınızda bu liderin sizin için çalışan bir platforma dönüşebileceğini biliyor muydunuz? Google…
Daha önce burada kategori sayfalarını örneklediğim yazının devamı niteliğinde bir de e-ticaret sitelerinde ürün sayfalarının nasıl olması gerektiğini anlatmaya çalışacağım.
E-ticaret artık pek çok firma ve kişi tarafından tercih edilen, hatta ana iş olarak görülen bir ticaret ağı haline geldi. Öyle ki pek çok satış yöntemi de bu süreçte ortaya çıktı. Bu yöntemlerden en çok tutulanı hiç kuşkusuz Dropshipping, yani halk arasındaki deyimiyle Stoksuz Satış.
E-ticaret sitelerinde her zaman önem verdiğim sayfaların başında kategori ve marka sayfaları gelir. Tüm reklam ve seo çalışmalarının özellikle bu sayfalara yapılmasını öneririm ki hem başarılı sonuçlar elde edilebilsin. Öte yandan internet kullanıcılarının da aramalarında çoğunlukla “ürün kategorisi”, “marka ürün kategorisi” ya da “marka ürün adı” şeklinde arama yaptığını bilmekteyiz.
SEO konusunda 2 adette kitabı çıkan Kaan Gülten bu defa bambaşka bir girişimle, e-ticaret yazılımı ile yine adından söz ettireceğe benziyor. Henüz çok yeni olan bu yazılımın hazırlık aşamalarında kısmen dahil bulunma şansına sahip oldum.
E-ticaret geleceğin sektörü, artık bu su götürmez bir gerçek. Bu konuda da pek çok araştırmacı firma ve kişi infografikler yayınlamakta. Bunlardan beğendiklerimi ve firmanızın geleceği hakkında bir öngörünüz olması açısından paylaşmakta fayda var.
Dikkatinizi çekmiştir, hemen hemen her e-ticaret sitesinin bir de blog sayfası vardır. Peki neden böyle bir ek zaman gerektiren özelliğe gerek duyulur düşündünüz mü? Ya da artık düşünmeyin, çünkü cevabını veriyorum. 🙂
Webrazzi E-Ticaret’14‘ün Mobil Ticaret Fırsatları ve Sektör Verileri oturumunda Arda Kutsal’ın konukları, GittiGidiyor Buyer Experience Supervisor Kaan Emeç, tmob Kurucusu ve CEO’su…
İçinde bulunduğumuz hafta Dünya Gazetesi’nden Selenay Yağcı ile Instagram’da e-ticaret üzerine bir online ropörtaj gerçekleştirdik. Mail yolu sorularını ileten Selenay Yağcı’ya elimden…
Gittigidiyor‘un GfK’ya yaptırttığı Türkiye’nin online alışveriş alışkanlıklarını ortaya koyan araştırmanın benim için en çarpıcı noktası araştırma sonucunda 89%’luk bir oranla e-ticaret sitelerinde…
- 1
- 2