E-ticaret Sitenizi Tasarımsal Açıdan Kusursuzlaştırmak İçin 17 Basit Öneri

950 e-ticaret sitesi üzerinde yapılan bir araştırmaya göre, ana sayfanın tasarımsal açıdan birkaç küçük dokunuşla mükemmele yakın bir görünüm ve işleyiş yakalamak mümkün. Conversific tarafından 950 e-ticaret sitesi üzerinde yaptığı…

Devamını Oku

Türkiye’de E-ticaret Ziyaretlerinin Yaklaşık %99’u Alışverişle Sonuçlanmıyor

Türkiye’de e-ticaret sitelerine yapılan her yüz ziyaretin 99’u sadece ziyaret olarak kalıyor. Ziyaretlerin satın almaya dönüşüm oranı ortalaması ise yüzde 1.18. Trafiğe odaklanmak bir çözüm olsa da her geçen gün yeni ziyaretçi kazanmanın maliyeti artıyor. Dönüşüm oranlarının artması için alternatif çözümler arayan e-ticaret siteleri için Insider‘ın Türkiye E-ticaret Ekosistemi, 2016 2. Çeyrek Raporu, e-ticaret sitelerinin satıştan önce ve satış süreçlerini nasıl daha verimli kullanabileceklerine yönelik tavsiyeler sunuyor.

Devamını Oku

E-ticaret Sitelerinde Ürün Görseli Tercihi Nasıl Olmalı?

Daha önceki bir yazımda kendim için yapılacaklar listesine ürün görsel tercihlerine dayalı bir not eklemiştim. Şimdi o notu detaylandırma zamanı. E-ticaret sitelerinde kullanılan ürün görseli seçimlerinde genellikle hep aynı tavırlar sergilenir. İthalatçı…

Devamını Oku

İnternet Üzerinden Online Alışveriş Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler

Günümüzde artık önemli bir kitle internet üzerinden online alışveriş yapıyor ve ihtiyaçlarını internet üzerinden temin ediyor. Kimi zaman bu bir giyim ürünüyken kimi zaman da gıda olabiliyor. Peki bu ürünleri…

Devamını Oku