Aslında bu sorunun cevabı çok basit; paranızın boşa harcanmaması için, ancak bir Adwords uzmanı ile çalıştığınız sizi nelerin beklediğinin daha iyi anlaşılması için biraz detaylandırmakta fayda var sanırım.

Örneğin bir Adwords uzmanı diğer Adwords uzmanları ve reklam ajansları arasında yapılan yarışmalardan ödül kazanmak veya konumunu iyileştirmek için de yönettiği hesapların kalitesini yüksek tutmak zorunda. Öte yandan hesapların da bir puanlamaya sahip olmasından dolayı Google Adwords Türkiye ekibi ile geliştirmeler yapmak yine

Konuyu fazla uzatmadan artıları – eksileri şeklinde bir tablo hazırladım. Aşağıda bu tabloyu inceleyebilirsiniz.
Not: Bu tablo Adwords hakkında hiç bilginizin olmadığı düşünülerek hazırlanmıştır.

Bol kazançlar dilerim.

 

Google Adwords Uzmanı İle Çalıştığınızda Neler Değişir?

Bütçe

Bütçe kontrolünüz sizdedir. Takip, analiz, bütçe belirleme ve bütçe kontrolü için zaman harcanması gerekir. Bir Adwords uzmanına aylık bütçenizi ilettiğinizde kendisi tüm kontrolleri sağlayacak ve bütçenizi en verimli şekilde kullanmak için çaba gösterecektir.

Zaman

Adwords hesabınızı kendiniz yönettiğinizde tüm işlemler için günlük minimum 2 saat zaman ayırmanız gerekebilir. Bir Adwords uzmanı ile çalıştığınızda bu 2 saatlik süre tamamen tarafınıza kalacaktır.

Enerji

Adwords hesabınızı kendiniz yönettiğinizde Adwords işlemleri için belli bir enerji harcamanız gerekelidir. Bir Adwords uzmanı ile çalıştığınızda tüm enerjinizi işlerinize harcayabilirsiniz.

Bilgi

Adwords bilginiz yok ise işleyişi ve doğru planlamayı yapabilmek için eğitimlere katılmalı, pek çok döküman okumalısınız. Bir Adwords uzmanı zaten bu işin eğitimini almıştır ve bilgisini sizinle paylaşabilir.

Verim/Dönüşüm

Bilinçsizce yapılan kampanya yönetimlerinde dönüşüm ve tıklama zayıf kalabilmektedir. Bu da hem zaman hem de para kaybına sebep vermektedir. Bir Adwords uzmanının gerçek hedefi kazançlı kampanyalar kurmak ve dönüşümlerinizi arttırmak üzerine kuruludur ve nasıl yapacağını da zaten bilmektedir.

Rapor/Analiz

Adwords çalışmalarına başladığınızda, kampanya kurguları oluşturmanız için detaylı bir inceleme ve rakip analizi yapmanız gerekmektedir. Bir Adwords uzmanı işleri arasında ise rapor ve analiz zaten mevcuttur

 

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir