Eğer Google Adwords ile ilgileniyorsanız, Google Plus içeriklerini de, görüntülü reklam ağında yayınlayabileceğiniz birer reklam olarak düşünebilirsiniz.

Paylaştığınız içerik ile kullanıcılar Google Plus sayfanızda olmasa dahi içeriğinizle etkileşime girebilecekler.
Plus sayfanızda bir video paylaştığınızı düşünün. Paylaştığınız bu video görüntülü reklam ağlarında yayınlanabilir, kullanıcılar diğer web sitelerinde videonuzun altına yorum yapabilir, beğenebilir ve sayfanızı takip edebilir.

Google Plus içeriğiniz diğer web sitelerinde genişletilebilir reklamlar olarak görünür. Standart Google banner boyutlarında yayınlanırlar fakat kullanıcılar mouse ile banner üzerine geldiğinde reklam genişletilir. Bu reklam modelinin en güzel taraflarından biri de bu reklamı yapmaya karar verdiğinizde ekstra bir banner setine ihtiyaç duymamanızdır. İhtiyacınız olan tek şey Google Plus sayfanızda paylaştığınız bir içerik.

Post Ads kullanabilmek için Google’un da bazı şartları var. Öncelikle tüm Adwords reklam verenler bu reklam modelini kullanabilir. Fakat Google Plus sayfasının en az 1000 kişi tarafından takip ediliyor olması gerekiyor. Google burada aslında Plus sayfalarına önem veren, sadece bu reklam modelini kullanmak için Plus sayfası oluşturmayan markaların Post Ads reklam modelini kullanmasını amaçlıyor.

Öne Çıkan Özellikler

  • Post Ads reklamı masaüstü, tablet ve mobil uyumlu olarak çalışır.
  • Görüntülü reklam modelinde ki hedeflemeler Post Ads reklam modelinde de aynıdır.
  • Demografi, konu, yerleşim, anahtar kelime, ilgi alanı ve remarketing hedeflemesi yapılabilir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir