Google Adwords hakkında artık çok fazla şey söylemeye gerek yok. O kadar çok anlattık ki neredeyse Google Adwords ile çalışmayan insanlar dahi ne olduğunu bilir hale geldi. Bu yüzden de tekrar tekrar Google Adwords nedir, ne işe yarar gibi sorularla devam etmeyip hemen konumuza geçiyorum.

Reklamlarınızı optimize edebilme yöntemlerinden biri de görsel olarak daha doğru bir yapıda oluşturulmasıdır. Bu yazıda da reklam başlığınızın hem daha uzun hem de bir bütün olarak nasıl gösterebileceğinizi anlatmaya çalışacağım.

Normal şartlar altında bilindiği gibi Google Adwords reklamlarında Türkiye için başlık sınırı 25 karakter. Hemen altındaki 2 alan ise 35 karakter ancak ufak bir hareketle başlık ve ilk satırı birleştirerel, başlık alanını 60 karaktere çıkarabilir reklamlarınızı 2 satır halinde gösterebilirsiniz. Bunun için yapmanız gereken tek şey ilk satırın sonuna “.” (nokta) koymak.

Örnekleri inceleyelim:

Standart Reklam Görünümü Noktalama İşaretinden Sonraki Reklam Görünümü
deneme-reklam-1 Sadece nokta koyarak reklamımız daha uzun oldu
Gördüğünüz gibi standart reklam biçiminde başlık, ilk satır ve ikinci satır bulunmakta. Sadece nokta koyarak reklamımızın daha uzun olmasını sağladık.

 

Son olarak hatırlatmakta fayda var:

  • Nokta işareti yerine farklı noktalama işaretleri de koyabilirsiniz ancak reklamınızın onaylanmama ihtimali mevcut. Bu sebeple ben nokta kullanmanızı tavsiye ederim.
  • Bu yapı sadece ilk 3 reklam arasına girildiğine gösterilmektedir. Sağ sütunda gösterilen reklamların yapısı değişmemektedir.
  • Başlıklarınızı belirlerken bir bütünlük olması açısından her iki gösterim alanını da hesaplamanızda fayda var.

Bol kazançlar dilerim.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir